Kızlar bugün kontrolüm vardi öncelikle doktor kafa çapını ölçtü 32 dedi çok rahatladım daha sonra karın çevresi ve bacakları 30. Hafta ile uyumlu dedi benim 31+2 olamsi lazım şuan moralim çok bozuldu harekleri de öyle aşırı hareketli bir bebek değil kıpır kıpır değil geceleri genelde hareket ediyor ben vitaminlerimi düzenli kullanmiyorum decavit D3 ve kan olmak üzere sürekli unutuyorum şimdiye kadar hiçbir sorun yoktu 25. Hfatada en son gitmistuk uyumluydu çok üzgünüm kızlar böyle birşey yaşıyan varmı