cerenceylan geçmiş olsun öncelikle,felç geçirdim diyosun ve ilaç içmekten çekindiğini söylüyosun ne kadar doğru bu? ben eczacıyım hamilelikte kortizon kullanımı yasak değil kullanabilirsin emzirme dönemide dahil. tabiki doktor değilim fakat reçete eden de doktor sonuçta.. kortizon ödemi enflamasyonu ağrıyı vs daha bi çok şeyi baskılıyo kullanmanda fayda var. az tuzlu beslenmelisin kullanırsan da