Bernagnr geçen hafta gittiğimde
Yani tam 36+0 da 2800 gram dı bu hafta da doktorum söylemedi 2 haftada bir söylüyor bebek az kilo aldıysa veya çok kilo aldıysa üzülmeyelim diye. anneler çok kafaya takabiliyor demişti.doktorum çok iyi dedi yani dikkat et vs demedi sizinkide normal bence ama içiniz rahat etmiyorsa 1-2 hafta dikkat edersiniz olur biter doktorların bazıları ( hepsine haksızlık etmek istemem ) çok patavatsız oluyor siz dinlemeyin pozitif olun lütfen 🙏🏻 normale odaklanın egzersizleri ihmal etmeyin gönlünüzce olur inşallah ❤️