Arkadaşlar merhaba 27 haftamızı dolduruyoruz dün ve ondan önceki gün De birer kez oldu kasıklarımda resmen adet sancısı ve bacağıma vuran bir ağrı adetim hep sancılı geçer onun aynısı 15 dakika felan sık bi şekşlde olup sonra geçti bugün de 1 kere aynı şey oldu aynı anda büyük abdestim de gelşyor yada bana öyle geliyor bilmiyorum şimdi sürekli gaz ve yine büyük abdest hissi var sancı gitti tuvaleti bekliyorum ıkınmak da yasak sanırım ama yok yapamıyorum o his de geçmiyor başından geçenler sizce riskli bir durum mu