Hanimlar merhabalar, gecen sene Kasım’da bebegimi kaybettim düşük riskim vardi kalbi durdu doktorum korunmayla alakali birsey soylemedi bizde korunmadik suan yine hamileyim 5 haftalik fakat kesenin yaninda kanama alani varmis. Yerlesme kanamasi olabilir mi yoksa sorun mu bilmiyorum. Düşük riskine karşılık progestana basladi 2 hafta sonra kalp sesi icin cagirdi duyarsa tahlil yapacakmis bana dua eder misiniz? Daha onceki 2 gebeligimde de bu sekilde oldu hep düşük riskim vardi her ikisinde de yattim diyebilirim ama suan yatabilmem mümkün olmuyor 2 tane daha cocugum var cunku ev okul vs.. Allah rizasi icin bana dua eder misiniz ?