Yenibebeklianne bende e bebekten aldım canım o 799 tl olan araba 2 ay önce 1100 tl di eşim ozaman indirime girecekmiş bekleyelim biraz dedi sonra gittik 799 dedi şaşırdım aldık çok yoğunluk var dedi oradaki eleman bende cok beğendim özellikleri de iyi 😊