Dilekulgtt Miramomy durumunuza göre risk varsa daha erken girilebilir ben 34 te girdim daha erken girenlerde oluyor
obli Miramomy doktordan doktora veya sizin durumunuza göre değişir. Benim kasılmam olduğu için 32.haftada girmiştim bazı doktorlar 35.haftada çekiyormuş.
Miramomy Dilekulgtt benim doktorum da 34 haftalıkken yanıma gel dedi bugün 32-1 günlük oldu bebeğim dünden bugüne hareketlerinde azalma hissettim öğlenden sonra birden oynamaya başladı tedirgin oldum
Dilekulgtt Miramomy bunu doktora danışıp duruma göre nst cekebilir ama bebekler artık bazen cok hareket ediyor bazen etmiyorlar endişelencek bi durum yoktur inşallah 🥰
Dilekulgtt Miramomy ben mesela kasıklarımda agrı olmuştu ve sonra karnıma cok kötü agrı girdi doktoruma yazdım çağırdı gittiğimde nst çekildi
Momellaa Miramomy benim doktorum risk olsun olmasın her gebeyi 32 de nst ye alıyor doktora göre değişiyor birazda
okuyananneeeee Dilekulgtt benim de ara ara ayakta durunca ağrı ve baskı oluyor adet sancısı gibi sonra geçiyor . Sizin tam olarak belirtileriniz nelerdi acaba
Dilekulgtt Miramomy benim rahim agzı kısalığı çıktı erken doğum olabilir diye iğne oldum progestan kullanıyorum 2 bucuk 3 hafta dayansa iyi olacak. Çok teşekkür ederim
Hsny_6 Dilekulgtt ben de Progestan kullanıyorum 36. Haftadayım iki gün sonra bırakacağım, benim de sizin gibi oldu rahim ağzına baskı oluyormuş ama iğne olmadım ben. Siz kaçıncı haftadasınız??
Hsny_6 Miramomy ben 31. Haftada sancım olduğunda girdim 1 kere. Şimdi 36. Haftadayız haftaya gireceğiz 37 de
Dilekulgtt Hsny_6 ne zaman öğrendiniz siz artık 37 ye yaklasmıssınız sorun olmaz bende 34 haftada vuruldum suan 34+5 im ama cok az bişey tutuyor dedi belkide o yüzden yaptırdı doktor
Canansrcm Ben hem özel hem devlet takipliyim o gün devlette kontrolüm vardı 32 . Haftaya randevu verdi nst ye sokucam dedi ama özel Şuan için bişey demedi sanırım devlette 32. Haftamda nstye bağlanıcam
Hsny_6 Dilekulgtt neyi sormuştunuz anlamadım ? Evet artık yürüyüş vs serbestmiş öyle dedi doktorum geçen pazartesi
Hsny_6 Dilekulgtt 31. Haftada sancım oldu muayenede Dr ölçüm yaptı bebek başıyla baskılayıp kısalığa sebep oluyordu o muayenede öğrendim ilaçla devam ettim iyi geldi iki gün daha kullanıp bırakıcam ilacı ☺️