Ayse-12345 Kuzular pazartesi zorunlu sezeryan olucam moralim bozuk bebiş 10 gün önce 2500 dü 10 gündür hiç kilo almamış karın çevresi gerideydi 37 deyim 3 hafta geride karnı moralim bozuk
Rabia_36 Ayse-12345 aynı sebepten seseryana aldılar beni de 38+3 te oldum karın çevresi geri tehlikeye atamayız dediler benim kendim zayıfım ondan dolayı bebekte zayıftı halada zayıf ama bir sağlık sorunumuz yok şükür korkmayın
umrumdadegil Ayse-12345 neden suni sancı denemiyorlar ki kendin mi istedin sezaryen olmasını ? Benim bebeğim de kilo almıyordu seninki gibi en son suyum azaldı doğum yaptım önce suni denediler sonra kalp atışı yavaşladı diye sezeryen oldum
umrumdadegil Ayse-12345 uğraşmak istememiş olabilir mi acaba çünkü benim doktorum da suyum azalmasa da gelişmiyor diye alacaktı ama suni sancı dedi yinede direkt sezaryen demedi