Ecemyurdakul Bakalım bu ay bizi neler bekliyor var mı gebelik planı olanlar geçen ay olmadı bu ayda devam ediyorum ben
YyyyYasemin Ecemyurdakul Ocak ayında kürtaj olmuştum şubatın 4 ünde 2. Adeti olmuştum bu ay 5 gün gecikti umutlanmıştım ancak olmadı şuan adetim ama hayırlısı olsun Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar versin 🌸
Sarkac Ecemyurdakul benimde bat 1 dün ilişkiye girdim ve bugün sağ kaşığı da hafif ağrı var tuttuğu acaba
YyyyYasemin Ecemyurdakul hayırlısı olsun canım demek ki nasip değilmiş inşallah sağlıklı evlatlar nasip eder Allah’ım
Ayssa202 Kızlar bende geçen ay kimyasal geçirdim bu ay yine olmadı tekrar deneyecem. Vitamin falan almayı düşünüyorum. İncir havuç kürü ve Hayıt çayı da içmeyi düşünüyorum
Anneolucamm bat 30 ancak hiçbir beklentim yok önümüzde ki ay tüp bebeğe başlayacağız o kadar alıştım ki olmamasına belirti bile aramıyorum :)