Dünden beri 5aylık bebeğimin ateşi düşmüyor. En düşük 37.2′yi gördük 37.8-38.8 arasında gidip geliyor ateş, hastaneye git demeyin götürdük ateş düşürücü serum da fayda etmedi ilaçlarda fitilde fayda etmiyor. Ilık duşlar ılık ıslak bez koymalar hepsini yaptık aklımıza gelen ne varsa denedik ama yok olmuyor. Sizin bildiğiniz etkili ateş düşürme yöntemi var mı çok çaresiz hissediyorum artık