Kızlar 35 haftalık gebeyim, demirim aşırı düşük baya baya yerlerde ocak ayında da böyle düşüktü doktorum damardan takviye yaptırdı çok az yükselmiş ay sonu doğumum var bu şekilde demir düşüklüğü ile doğum yapan var mı nasıl bir yol izlendi doktorum bana bu şekilde şuan doğursan seni doğuma alamam demişti korkuyorum biraz