Katya1 Kızlar sabahtandır çok öksürüyorum karnıma ağrılar girdi öksürmekten. Zencefil bal karışımı beni rahatlatıyordu gebelikten önce hep yapıyordum. Şimdi 6+1deyim. Zararı olur mu acaba?
Zbyd3 Katya1 canım doktoruna danış bana bende 6 art 2 deyim doktorumun tavsiyelerinde zencefil vardı ama sende nasıl fayda eder bilemeyiz sanki canıö benım
Angel19 Katya1 2 gün önce boğaz ağrısı ve öksürükle gittim sadece parol verdi doktor ve bal ve zencefil karıştır ye dedi
SuEr_Tu1512 Katya1 Bende 5 haftalıkken çok kötü hasta oldum zencefil bal limon karışımı yapıyordum. Çay kaşığının ucuyla koyuyordum zencefili. Birde pekmez limon karabiber içiyordum🤷
Katya1 Zbyd3 dün kontrole gittim adaçayı yasak dedi. Öksürüğümde sabah başladı şansa. Zencefil bulantılara da iyi geliyor diye biliyorum ama korkuyorum tabi kafama göre de içmim
Katya1 Angel19 öksürüğe çok iyi geliyor ama ben bronşit hastasıyım yıllardır çekiyorum bunu tek iyi gelen zencefil bal karışımı. Gebelikte herşeyi sorguluyor insan iştee. Yarım çay kaşığından bişe olmaz ya
Zbyd3 Katya1 tabi tabi canım . Dıkkat et kendıne ama sor yinede bitki çayları zaten yasak Bi zencefil yapabilirsin demişti bana ondan soyleyım dedim sana da .geçmiş olsun sağlıkla yaşayın bebişinizle
Angel19 Katya1 hayır olmaz canım bende o kadar koyuyorum çünkü yapacak başka bir şey yok ilaçsız tedavi çok zor
Katya1 Angel19 kesinlikle bide daha cok yenii riskliyim bilinçsiz şey yapmak istiyorum, doktoruma yazdım günde bir kez kullanabileceğimi söyledi. Sizede geçmiş olsun Çok teşekkür ederim 🌸
Katya1 SuEr_Tu1512 pekmez limonuda annem önerdi evet onun zararı yoktur onuda denerim çok teşekkür ederim 🌸
SuEr_Tu1512 Katya1 Oruç tutuyor musun? Bol bol su iç boğazdaki enfeksiyonu temizliyor. Ve çokca dinlen
Katya1 SuEr_Tu1512 yok cnm tutmuyorum doktorum önermedi. Zaten riskliyim full yatışla geçiyor bi 10 gün böyle üstüne bide öksürük başladı kendimi çok kötü hissediyorum endişeliyim de 🥹