gmz0007 Eszr beeen.34. haftadayım bir kaç gündür vajinamın sağ tarafında ağrı oluyor bugün doktor muayenem vardı sordum sancı olduğunu söyledi ben sancıyı böyle hayal etmemiştim tabi karın ve belde olur diye düşünmüştüm 😬
Meryem_mm Eszr ben sabah ilk uyandığımda mesanemde vajina da baskı ağrı oluyor idrar çok olmamasına rağmen ilk 1 saat geçmiyor nerdeyse.Cuma günü kontrolüm var.
BetulSahin5444 Eszr Benim nerdeyse 30 haftadan bu yana var o kemik ağrıyor sanırım bebişin kafası baskı yaptığı için ağrıyor
Eszr gmz0007 bende sordum normal çocuk baskı yapıyor dedi doktorum nstde çıkar aslında sancı olsaydı neden öyle dedi ki doktorunuz insan bir panik oluyor