Mrv342 bende aynı fikirdeyim. İlk oğluma hiç oda yapmadım zaten, boş odamı yemek odası olarak kullanıyordum. İlerleyen zamanlarda masayı salona çektim, yemek odasını oyun odası yaptım. Senin dolabın varmış zaten muhtemelen boş odada duruyor, yanına da şifonyeri koy yeterli olur bence. Büyüdükçe o oda da vakit geçirirsiniz. Diğer odalar toplu kalıyor böylelikle 😁büyük oğlum 3,5 yaşında ona yatak aldık, yatağıda bizimkinin yanına koydum, bizimkiyle birleşince XXXL gibi yatak oldu. Oğlum küçükkende asla beşiğinde yatmadı zaten, koynumuza alıştı öyle gitti. ikinciye hamileyim oda doğduğu zaman onuda yanımda yatırcam. Böyle olunca ikisinde de aklım kalmaz