İlk gunler lekelenme normal ama 5. Gun kanama olmamasi lazim normalde. ilk asilamamdan sonra ilk gun lekelenmem oldu o da cok azdi kan sulandirici demir hapi vermisti folik asit zaten kullaniyodum ilaclarinizdan biri yan etki yapmis olabilir diye aklima geldi bence sabah doktorunuzu arayip sorun önemli çünkü