Orucu12 Merhaba anne adayları sag tarafımda karnımın alt kısmında kasıkta hafif agrı hissi var bu haftalarda yasayan varmı bu durumu
DeryaKaragc Orucu12 ben de 15 haftalık hamileyim canım korkacak bişey yokmuş doktorumla konuştum ben rahim büyüdüğü için gerilme oluyormuş ağrının sebebi bu dedi
Orucu12 Surekli degil arada cok agır bir agrıda degil merak ettim tesekkur ederim cevap yazdıgınız icin😊
Orucu12 Zezell yok o oluyordu oturup kalkarkern batma ama artık olmuyor cok şükür hareket etsin belki hissederim diye bisiler yedim sonra uzandım boyle gerilme gidi hafif agrı girdi cok uzun degil 5 6 saniyelik sonra soldada oldu suan yok ole bir agrı