Zbyd3 endişe etmemek elde değil. Ben de tüm gün yatarak riskli bir gebelik geçiriyorum kanama alanım ve lekelenmem bar başta kese şeklim de düzensizdi. 6. Haftada gördük ve kalp atışı da dinledik yine de her hafta başka bir stress oluyordu bu kez ben kendimi tamamen bıraktım Allaha teslim ettim bana iyi geldi 🥹🤍🤍🤍