Kevser_07 Merhabalar bende bu sabah test yaptım ve pozitif çıktı. Adet tarihim 5 Şubat. Normal idrar testi yapmıştım şuan ne yapmam gerekiyor?
1ErkekkkAnnesi Kevser_07 kan vermeniz lazım 2 günde bir 2 3 sefer vermeniz yeter artışına bakıcaksınız ona göre de doktora gidersiniz
Durumay1 Kaderyslcy13 evet bekleyin hemde daha yükselmiş olur var ise ama ikinci çizgi de görünüyor var gibi inşallah kan testinde de poztifi görürsünüz
Kaderyslcy13 Durumay1 😀bir yandan istyorm bi yandan istwmiyorum 5 ayı doldurmak üzereym doğjm yeni yaptm sezeryan korkuyım o yzden sorun yaşarm diye
Durumay1 Kaderyslcy13 ay daha yeni doğum yapmışsınız sayılır ama Allah gönlünüze göre versin ya bence testi birkac gün sonra yenileyin beni de bilgilendirin lütfen
Kaderyslcy13 Durumay1 verirm tabi maleswf oğlumj kaybettm eşimle korunuyoruz ama bakalım diğer seferde korundugm halde olmustu