deletedmom734 Esgul_2019 sleepy kullanıyorum 2 aylık bebeğim sorun yaşamadım dün bir arkadaş bimin bezini önerdi dokusu falan ciddi güzel yumuşak bide onu denicem olmazsa
Gulsen1989 Bende Prima 1 beden aldım sadece bir pakette sleepy almayı düşünüyorum. İkisin de deneyip ona göre karar vericem. Prima zararlı diyorlar ama emici olduğu için pişik yapma ihtimali daha az oluyormuş. Sonuç olarak ne bez kullanırsanız kullanın sık altını değiştirmek gerekiyormuş, havalandırmak gerekiyormuş okuduğum ettiğim bilgiler neticesinde boyle diyorlar
Eymnm Esgul_2019 Oğlumda 2 sene molfix kullandım çok memnundum inşallah kızımda da molfix kullancam benim için bir numara molfix😊