Mrvemr3449 Kızlar pazar günü doğum yaptım bebeğim gündüz daha çok uyuyor gece zorluyor beni. Gündüz uyandırıp emziremiyorum uyanmıyor sarılık olur diye korkuyorum yaa siz nasıl uyandırıyorsunuz önerisi olan varmı lütfen yazın
keyfimin-kahyasi-misin Mrvemr3449 topuklairni sık biraz burnunu sık ıslak mendille ayaklarını sil ya da bezini aç rahatsiz et birazcık uykucuyu 🤣
keyfimin-kahyasi-misin Mrvemr3449 ilk oğlumda hep annem uynaidirrdi on gün hst yattik o siralarda oğlum annemi pek sevmez 🤣🤣🤣
Seymanurkurt Mrvemr3449 ayaklarının altını gıdıklayin yada altını açın ıslak mendil degdigi zaman uyaniyorlar bn 2 saatte 1 uyandirip emzirip yatıyorum mama takviyeside yapyrm korkmayın bişey olmaz insllah
Gamzecebecii Mrvemr3449 ebe eğer uyanmıyorsa ayak altından uyar birde üzerini çıkar demişti vücut ısısı değişince ister istemez uyanıyor demişti ☺️
Mucizem0301 Yaa bu konu beni çok zorlamisti. Topuğuna vuruyorum, elini ayağını ıslak bezle siliyordum, kucağımda salliyordum
deletedmom43191 Mrvemr3449 altını acıyorum üstünü değişiyorum kucağıma alıyorum biraz eliyle yüzüyle oynuyorum öyle uyanıyor zaten 😅😅 bizde 9 günlüğüz 🥰🥰🥰