Sydaaslan canım oraları hıc bilmiyorum o ilçelere de hıç gelmedım bi fıkrım yok malesef ama unıdende devletten de memnun kalırsın çok germe kendini herşeyde gıtme doktora yanı ne kadar ugrasırlarsa o kadar zor oluyo anneye normal doğumda ben son çocukta doğurmaya ramak kala gıttım en temız güzel dogumum o oldu şuanda nıyetım öyle ama işte ne dersem dıyeyım ilk doğum da anne tedirgin oluyo