xxxSibelxxx Haftadayim bugun 50 lik yukleme yaptirdim Aclik 72 tokluk 185 cikti Doktorum yarin gel diyetisyenle gorusturucem dedi Sikinti olur mu ? Boyle durum yasayanlar neler yaptiniz
seyma0661 xxxSibelxxx diyet yaptırıyorlar bir süre eğer diyetle düşerse gebelik sonuna kadar dikkat etmenizi söylüyor. Düşmezse ilaç, insülin başlatır. Benimde 183 çıkmıştı sıkır 180di. Diyetle kontrol altına alıyordum