Kızlar ben dün kan verdim hastaneye betam 157 çıktı yalnız progesteron 10 olması gerekirken 6 dedi Buda düşüğe sebep olabilir dedi yarın gel sana progesteron adlı ilaç yazayım kullan dedi onu yükseltelim dedi ben biraz tedirgin oldum korktum aranızda bunu yaşayan varmı acaba birşey olmaz demi😓