1oglanannesi kimyasal gebelik olabilir 😢 2kere yaşadım bu durumu regli ile düştü ama bi doktora danış 😐😢
Kimyasal şöyle oluyor hamile kalıyorsun ama bebek veya adı herneyse rahime girmeden düşüyor ne yazıkki.
Kese filan oluşmuyor hiç yani.
Sonrada eğer regli-kanama ile temizlenirse benim doktorum durma yola devam demişti mola filan verdirtmemişti