GZzzsss Merhaba 🌸 Doktor 12.haftada kız , 16*4de erkek dedi değişir mi acaba ona göre alışveriş yapacağım ama ilk kız sonra erkek deyince tereddütte kaldım 😞
Kardelen_nur GZzzsss ayrıntılı ultasona girecekseniz o zamana kadar bekleseniz daha iyi olur. Bu arada cinsiyet 16 ve sonrasında kesin bellidir diye biliyorum
Zeho GZzzsss Genelde 16. haftadan sonra emin oluyorlar ben de 17. haftamdayım üç kere gittik bizimki hala göstermedi yani doktor bir şey görüyorum ama net göremediğim için söylemiyorum diyor bence emin olmasa 16. haftada erkek olduğunu söylemezdi ama emin olmak istiyorum dersen bir hafta daha bekle tekrar git🌸
GZzzsss mrp2023 öyleymiş herkes öyl diyor 12 de öyle deyince kafam karıştı açıkçası kimisi 12 de öğreniyor birdaha hiç değişmiyor ult. Makinesinin kalitesinden falan sanırım ☺️
mrp2023 GZzzsss 12+3 te sordum bende doktoruma yanılma payı çok yüksek hiç söylemiyorum o yüzden dedi 16+3 te gideceğim o zaman söyler heralde banada
GZzzsss mrp2023 evet söyler vişne suyu içip gitmiştim ben baya hareketliydi size de tavsiye ederim ☺️
GZzzsss Esma006 birdaha ki kontrolümüz detaylı bekleyeceğim elimde renkli ultrason var ama anlayamıyorum maalesef cinsiyetini ☺️
GZzzsss Esma006 bende anlayamadım bacak arasını da bilemedim neresi görebildiniz mi siz acaba bacak arasını