Kızlar eşimde de bende de genetik test temiz geldi ama iki kayıp var diye pgtli tüp bebek yaptırdık. 11 emriyofan ikisi sağlıklı geldi sadece çok şaşırdım morelim çok bozuldu fazla bekliyordum. Doktor iki normal emriyo dışında 9 ve 5. Sıradaki embriyolarda risk olmasına rağmen denenir diyor böyle bir şeyle karşılaşan var mı bilenler yorum yapabilir mi
