etkafa 19 aylık bebem var, havalar ısınınca soluğu hergün parkta alıyoruz. Sizler neler yapıyorsunuz? 🤗
DENIZ_55 etkafa bende 35 haftalık hamileyim bugün hastanede geçti günüm normalde evde ve yatarak geçiyor zamanim 😵💫😵💫
deletedmom43191 etkafa 😔😔😔 dün akşamdan beri sancidan kıvranıyorum usuttum veya enfeksiyon kaptım bilmiyorum bu dogumumda lohusalik ağır geçiyor duygusallık olsun sancılar olsun vs.
AnayimBenAna_ etkafa bende işlerimi bitirdim kızımı dışarı çıkarıcaktım ki kavga ettik evdeyiz oturuyoruz şimdi 😂
etkafa deletedmom43191 çok geçmiş olsun geçer İnşallh bir an önce 🌸lohusalıkta duygular fazlasıyla şelale zaten 🤭🤭
deletedmom43191 etkafa inşallah sürekli uzanıyorum yatak döşek 😔😔 normalde böyle olmazdım bu dogumumda bende travma yaratan şeyler oldu diye heralde böyle çok hassasim en ufak bi lafa ağladığım dahi oluyor
etkafa AnayimBenAna_ 3 yaşta mı saçma ne zamn bitiyor acaba bu saçmalıklar😂😂😂Umutlarım tükeniyor çünkü 😏
AnayimBenAna_ etkafa az önce kriz geçirdik resmen kimden öğrendi bilmiyorum ağzını yamultuyor dalga geçiyor resmen benimle benimde en tahammül edemediğim şeydir 😒
AnayimBenAna_ etkafa ağlayınca kıyamadım çıkarttım zaten doğuma kaldı 5 gün bütün günümü ona ayırmaya çalışıyorum o yüzden