Bugün adet olmam lazımdı olmadım bu saat oldu sabah uyandığımdan beri karnım çok ağrıyor adet ağrısı sanki olmusum gibi ama hiç bişey yok. Gebelik testim de yoktı yapayım tüp bebek yaptıracağım adet bekliyorum bir mucize olsa keşke 🥺 ovulasyon testi vardı elimde onu denedim olabilir mi acaba?

