Merak ediyorum her gebede ödem olur mu 🙄 ilk defa kendimde ödem görünce beklemiyordum hiç üzüldüm biraz 😁 29. Haftamdayım son zamanlarda daha bile aktifim yürüyorum vs. bu beni şaşırttı. 7 kilo aldım şimdiye kadar. Aşırı tuzlu yemiyorum bu aralar şekerli yiyorum. Günde 1.5 2 lt su içebiliyorum. Tansiyonum normal. Benim bacaklarda oldu bikaç gündür.
Sizin ne zaman başladı? Her gebelikte oluyor mu? Hiç ödemlenmeden doğum yaptım diyen var mı? Beklenen bişey bence kendimi korkutmıyım 🙄 daha çok haftam var artmasınıda istemiyorum