Moomtoobee dedıgım gıbı ilk gebelıkte oldu 2. Gebelıkte oyle bırsey yasamadım fakat ilk bebektede sut ve sut urunlerı hep tuketmıstım genel vıtamın tahlıllerımde normaldı onunla alakası yok , diş eti uzmanına gıdıp muayene olmustum bana demıstı kı dişte bır sorun yok fakat gebelıkte hormonların etkısıyle bu gıbı şişme ve kanama olayları gorulebılır cunku bende apse vesaırede yoktu durduk yere kanıyordu aniden🤷🏼♀️ buna istinaden diş etınde herhangı bır bakterıyel durum varsa Dıye antibiyotik yazmıstı kadın dogum doktorumun onayıyla kullandım ama diş eti uzmanı gebelıkten olduğunu dusunuyordu eger kı oyleyse bır ıkı haftaya bu kanama tekrar baslar dedı ancak dogum yapınca gececegını soylemıstı ve dedıgı gıbı olmustu ılacla 2 hafta sorun yoktu sonra tekrardan baslamıstı doğum yaptıktan hemen sonra kayboldu demem o ki hormonlardanmış