rumikaa Dün galiba nişanım geldi bende emin olamıyorum sabah uyandım yatakta sarı sümüksü birşey vardı 2 3 gündür de ara ara regl sancısı oluyor ama düzenli değil ne zaman gelecek diye bekliyoruz cuma son demişti doktorum ama nişanım geldi diyince biraz daha bekler mi acaba
rumikaa rumikaa bide 34. Haftada doğum yapıyordum neredeyse serumla durdurdular 36 yu bile göremeyiz diye düşünüyorduk o sırada çocuğum 40. Haftaya doğru yol alıyor 😂😂
Aaasmiinn rumikaa Allah’ım en korktuğum şey şu son günlere kalmak 🥴 Herşey zamanında güzel böyle geçe kalınca insan stres oluyor.. 38+4 benimde… Size tavsiyem bol yürüyüş, sıcak duş, merdiven inip çıkma yapın kendinizi aşırı yormadan harekete geçin..
2busra rumikaa Aynı haftamda nişanımın geldi ertesi gün doğum yaptım, inşallah sağlıkla kavuşursunuz eğer bir sıkıntınız yoksa çömelerek yürüyün yer silin ben o gün temizlik yapmıştım 😂
rumikaa Aaasmiinn 36 dan beri hergün yapmadığım şey kalmadı hala devam ediyorum ama galiba içeri çok rahat
Umrecam rumikaa bende aynı durumdayım, erken gelir dediler gelmedi çok şükür, şu an 41 oldum hala ses yok ve 37den beri yapmadığım şey kalmadı karnım bile aşağı inmedi 😂
rumikaa 100924 yarın 40 haftalık oluyorum eğer gelen şey nişan ise yarın 3 gün olmuş oluyor inşallah bizim bebiş de gelir
Aaasmiinn rumikaa Hiç bir bebek annesinin karnında kalmamıştır 🥰 illa ki öyle ya da böyle doğmuştur deyip teselli bulabilirsiniz.. Hareketli kalmaya devam edin özellikle yürüyüş yapın bol bol.. Sürecinizi buraya yazın size dua edicem 🤲
Umrecam rumikaa pazar günü bi kontrol yapılacak bakalım 😒 ama çok ağırlaştım bakalım hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah
100924 rumikaa kendi sancına göre biraz daha zor olduğunu söylüyorlar benimde ilk hamileliğim diğerine göre ne kadar zordu tam bilemiyorum ama sancı işte kolay değil sonuçta