Aselim_38 Kızlar bugün konturolum vardı alttan ve ve normal muayeneden sonra Dr nstye bakalım yatış olabilir dedi sonrası normal dedi nst sonucu böyle
Momellaa Aselim_38 düzensiz kasılman var bu genelde olur bu haftalarda sancı için minare gibi değilde kubbe gibi bombeli ve düzenli olması gerek
Aselim_38 Momellaa teşekkür ederim canım uc gündür sancım var ama şu vs gelmeyince gitmedim ama ağrı bir geliyor şekil değiştirmeme rağmen geçmiyor kitlenip kalıyorum
Healthywealthyrespected Benim böyle çıktığında doktorum Bebek hareket etmiş veya sen öksürmüş vs. Olabilirsin düzenli ve kubbe şeklinde orantılı gelip giden sancılar anlamlı onun da 60 la vs. Başlaması lazım dedi