Hhtce serenea ilk haftalarda genelde oluyor canım adet ağrısı gibi 11+4 olduk biz ama çok ayakta kalınca bizdede oluyor
GizemAydoan serenea kasık ağrım başlarda oluyordu doktor endişe edilecek birşey yok demişti şimdilerde kasık ağrısı olmuyor 22+2 yiz ama bel ağrısı devam hep 😞
serenea Melegimveben bu böyle gidecek galiba dayanacağız yapacak birşey yok 😇 korkmuştum sadece bende mi var diye ama baya var galiba korkulacak bişey yok
Arzuu Haftamdayım aşırı bel ve kalça ağrım var 2 haftadır. Yattığım yerden kalkamıyorum, sağa sola dönemiyorum, canım acıyo😭