Kızlar ben birkaç gün önce diş çektim aradan bir hafta geçti bu kez biraz ilerisindeki Dişim ağrıyor acaba o bu çekilen yerdeki ağrıdan dolayı mı Yani o kadar çok ağrı olmuyor ama baskı yapıyor Sanki rahatsız ediyor sizi vuruyor böyle Siz böyle bir şey yaşadınız mı daha önce öncesinde Doktor bir tane daha çekilecek dişim var demişti aynı dişimi bilmiyorum ama benim diğer dişlerim de ağrı olmadığı için onu çektirmedim ne yapmalıyım acaba Bir de ağzımı sürekli yara döktü Acaba yeni diş çektiğim için mi yanındaki dişler bu kadar ağrıyor geçer mi gitsem mi