Tysem29 3 ve üzeri olması gerekiyor deniyor ama gebe kalmak için yeterli değil bence. Progesteron yumurtlamanın olduğunu ve yumurtanın sağlıklı çatladığını gösteren bir değer. Benimki 6 ve üzeri çıkıyor genelde. Ama iyi bir çatlama olduğu zaman 17 çıktığı oldu. Ama 5-6 ile de hamile kalınabilir tabi