Gkcece1 2.sezaryenimi olucam tüplerimide bağlatmayı düşünüyorum. Özelde bu ameliyatı yaptıran oldu mu ne kadar ödediniz acaba?
Meryeminannesi20 Gkcece1 ablam bağlatcak fiyat almış medipol de doğum 33.500₺ tüp başlatma 7.500₺ demişler
Kbr-cnbrc @Gkcece1 bende bekliyim burda bende düşünüyorum bağlatmayı 2. Sezeryanım 31 yaşındayım doktorum daha gençsin yapmayalım dedi ama ben istiyorum siz kaç yaşındasınız? Doktorunuzla konuştunuz mu bu durumu?
Gkcece1 Kbr-cnbrc bende 31 yaşındayım. Devlette bile 30 dan sonra yapıyorlar diye biliyorum ben yaptırıcam kararlıyım çünkü korunamıyoruz sorun oluyor
Kbr-cnbrc @Gkcece1 evet bende tekrar görüşmem doktorumla yine olmaz derse doktorumu değiştircem gerçekten önemli bir konu sürekli korku halinde olunmuyor