Bulutseveer 2 buçuk yıl 😂 hala kullanılır bir yerinde araba yağı lekesi olmasa sıkıntı değil o yüzden yenisini alacağım yoksa yırtığı falan asla yok o iç kısımdaki fileli yerleri bile taş gibi ve ben o kadar çok yıkadım ki ona rağmen
Ha şimdikiyle kalitesi bir olur mu bilemedim ben 2022 de almıştım
Valla yıkamadan olmuyor ya yıkayınca problem yaratmıyor
bizim demir yeri sıkıntı olmuştu oda 1 buçuk sene sonra falan