Aylzatlas ben ilk kızımda panik yapmadım ama kızım erken doğmuştu küveze girecekti , o an doğup yanağıma getirince nefes aldığını ve ağladığını duyunca biraz ağladım o anı hatırlıyorum sonrası pek yok ama genel anestezi de almadım sanırım sakinleştiriciydi çünkü doğduktan sonrasını pek hatırlamıyorum , diğer sedyeye ye alırken örtüyü kaldırırken kendime gelmiştim sizde öyle isteyebilirsiniz aslında