Beybyi 2019da 4bine yaptırmıştım. Aynı doktor kuzenimden 150bin istedi geçen ay ☹️fiyatlar uçtu. Üniversite ya da şehir hastanelerinde malzeme parası ödeyerek yapılabiliyormuş. Ben ilk devlete gitmiştim plastik cerraha. Daha önceden içten kemik alma ameliyatı olduğu için revizyon yapmıyoruz ilk ameliyatın olsaydı malzeme ücreti karşılığında yapardım demişti. Devlet hastanelerinde de bi şansınızı deneyebilirsiniz yani daha makul olur fiyatlar