Nisannurr ya ben de korktum yorumları okuyunca. Jel kullanıp sağlıksız gebelik oldu falan yazanlar var da. Ben de kullandım bu ay. Bir kimyasalım var öncesinde o yüzden korktum yorumları okuyunca 😔 Çok geçmiş olsun size de, en yakın zamanda sağlıcakla gelsin bebeğiniz inşallah😍❤️