Herkes yazarken ben neden yazmayayım ki dedim. 😅 21 şubatta günüm doluyordu hep normal istediğim için devlet hastanesinde takipliydim doktoruma en son kontrole gittiğimde cuma gel eğer sancın falan yoksa mart 2 ye kadar bekleyip suni sancı vereceğiz demişti. 20 şubat öğleden sonra 4 gibi nişanım geldi tabi ben başka şehirdeyim o gün annem memleketten geliyordu doğum için herşey güzeldi onu otogardan alıp eve geldik hiç sancım yoktu sadece nişanım gelmişti ben daha haftaya kadar beklerim sanıyorum. Gece uyuduk saat 12 gibi sancılarım başladı ama uyutuyor uyandırıyor 2 ye kadar bekledim sürekli afedersiniz lavabo ihtiyacım oluyor gibi hissediyorum tuvalete koşuyorum ama suyum da gelmiyor en son lavaboya gittiğimde kanamam olduğunu gördüm kanaman olursa doktorum hiç bekleme gel demişti koşarak eşimi uyandırdım napalım die gidelim dedi benden daha panikti. Annemi uyandırdım anne ben doğuruyorum galiba die 😅 kadın zaten yeni yoldan gelmiş. Hiç uyumadan doğuma gittik. Orada hemen açıklığıma bakıldı 1 cm di kanların yok diyip kan almaya acile yolladılar orada elektrolit serum takıldı azar azar damardan gittiği için 2 saatte acilde sancım varken oyalandım 5 te doğumhaneye alındım açılmam 3 cm üzerimi değiştirip yatışımı yaptılar. Nst ye bağlandım sancılarım çok yüksek çıkıyordu ve ben hepsini dibine kadar yaşıyordum bir yandan midem bulanıyor du Afedersiniz kustum orada ki nöbetçi doktor açılması ilerlediği için midesi bulanıyor gel açıklığına bakalım dedi yarım saatte 7 cm olmuştu ben dahil herkes şok oldu bir an nasıl o kadar açıldı die tek kötü yanı gelen giden ve oradaki öğrenciler hep kontrol etmek istiyor son açılmalarım çok zor geçti sancılara artık dayanamıyorum dedim sabah zaten kendi doktorum nöbetçiydi o benimle ilgilendi. Saat 10:50 gibi açıklığım tamdı hemen çatala alıp ıkındırdılar 3-4 ıkınmayla 21 şubat 11:05 te bebeğimi doğurdum.🥹 benim ilk doğumum olmasına rağmen bir kaç şey hariç pozitif bir doğumdu. Doktorlarım ve ebelerim çok iyiydi öğrenci ebeler bile o kadar ilgiliydi ki elimden tutup destek oldukları için sürekli aileme benden haber götürdükleri için ne kadar teşekkür etsem az. Doğumunu bekleyen arkadaşlar, yavrunuzu sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah pozitif güzel doğumlar dilerim🌸 Doğumdan Korkmayın arkadaşlar halen inanamıyorum ama çok mucize bir olay doğum👼🏻