Kızlar öncelikle vücudumun her yerini makineyle bikini bölgesini jiletle aldığımı söylemek istiyorum önümüzdeki ay nasip olursa doğumum olacak ilk doğumumda sorunsuz bi şekilde banyomu yapıp gidebilmiştim ama şimdi 2. De niyeyse çocuğum var diye mi bilmiyorum ya bi terslik olursa diye düşünüyorum. Eğer benim gibi olan varsa bikini bölgesini böyle temizlerken banyo yapmak gerektiğini biliyodur acaba banyo yapmadan da orayı temizlemenin bi yolu var mı yani elimden geldiğince temiz tutmak için