Bebişin nst de kalp atışları çok iyi değil ve tansiyonum yüksek çıkıyor diye 18 marta gün verdi 🥹 normali suni ile deneyeceğiz olmadı sezeryanla alacağız dedi. 38+6 olacak o zamana kadar. Suyum bebişin büyümesi falan gayet iyi ama nst düzelemedi bir türlü 😶🌫️ o zamana kadar kendisi doğmak isterse beyefendi gelecek. İlk doğumum, suni sancı korkutmuyor değil 😵💫 epidural yapılıyor mı sunidr