Ksksksk Kızlar daha önce başlık açmıştım pazar günü özel hastanede kan verdim 26 çıktı pazartesi sağlık ocağında 41 çıktı Salı aynı özel hastanede 37 çıktı burda konuştuk sağlıksız kimyasal dedik bugün içim rahat etmedi sağlık ocağında tekrar kan verdim 109 çıktı şimdi ben hangisine inanayım yardım Esin başına böyle bir şey gelen oldu mu
GezenTavuk_2 Ksksksk bence sürekli farklı yerlerde verdiğiniz için böyle hergun aynı yerde verseniz sorun olacağını düşünmüyorum ama bir fikrim yok
minnosbirkiz Ksksksk aynı yerde kan vermeye özen gösterin, olası bi durumda gidişatın ne yönde olduğunu görebilmek için çok önemli, eğer sağlıklı gebelikse bile doktorlar sizi çok yoracak teşhis için
mrp2023 Ksksksk genelde takip etmek için hep aynı yerde verin diyorlar kanı, laboratuvardan laboratuvara değişiyor sonuçlar
Ksksksk minnosbirkiz doğru aşkım ama pazar günü test pozitif olunca ben mecbur özele gittim 26 çıktı aynı özel hastanede şaşı günü yine kan verdim 52 çıkması gerekirken 37 çıkınca umutlarım bitti bugün sağlık ocağında 109 çıktı aslında ilk iki kan verdiğim yer aynı yerdi
minnosbirkiz Ksksksk inşallah sağlıcakla ilerler, özelde kan vermeye devam edin artış nasıl gidecek, o 2 kan orada verilmiş, baya belirleyici olur ☺️ şimdi bide perşembe verin, az çok belli olur gidişatı
ibcmom Ksksksk işte aynı yerde vermediğiniz icin değerler cok oynuyor. kalbinizi ferah tutun sağlık ocağında verin onu takip edin, son regl tarihinize göre de 8. haftaya randevu alın keseyi de kalp atısını da görmüş olursunuz