Meyra19 Guneyinannesi1 önce dahiliye ye gidip yeşil alan açtırıp endokrinoloji polikliniği gitmeniz gerekiyor
sedakyhn zynpknt hamilelikten önce de yüksekti ilaç kullandım değerim düzeldi şimdi de ilaç vermiyorlar anlam veremiyorum dün kan verdim TSH 0.0854 çıkmış
zynpknt sedakyhn 0.4 olmalı en düşük sizinki normalden bile düşük 0.08 baya düşük bence başka bir doktora da görünün 2.5 üstü olmaması gerekiyor gebelikte ama aynı şekilde 0.4 altı da normal değil