Kızlar 11 tane embriyo gönderdik. Az önce doktor asistanı aradı 2 tane normal sağlıklı 2 tane de trasnfer edilebilir ama gebelik oluşursa ekstra testler istenecek embriyo olduğunu söyledi. Çok modum düştü 11 embriyoda sadece iki tane sağlıklı gelmesi çok düşük bir oran bence eşimde de bende de genetik sıkıntı yok bir düşük bir boş gebeliğim olduğu için pgt yaptırdık. Genetik sonucundan anlayan varsa iki tane sağlıklı dışında diğer iki transfer edilebilir olan hangisi sizce bilenler var mı
