Bende Kapaklı da oturuyorum. Ama bu civarda devlet hastanesinde yok sadece şehir hastanesinde var.Oda benden 1,5 saat uzaklıkta oraya gidene kadar İstanbul’a gitmeyi tercih ederim. Optimed de Cihan beyden memnun değiller iki arkadaşım da beğenmedi. Halil bey var irmette o iyiymiş ama ona da erkenden randevu almak lazım. İstanbul da gireceğim ben mecbur buralarda zor.