Burcak61 4 Mart 48 7 Mart 193 12 Mart 1345 Oğlumda artış daha farklıydı sizce normal mi randevuyu haftaya aldım şu an 4+6 yım
Yazmelegi_ Burcak61 gayet iyi değeriniz haftanız da en az 6 7 olunca giderseniz kese ve kalp atışı duyarsınız ❤️
Yazmelegi_ Burcak61 muhtemelen kese görürsünüz kalp atisi duymazsa 1 hafta sonraya çağırır 😊❤️ içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın bazen erken kese görüp kalp atisi duyanlarda oluyor
Burcak61 Yazmelegi_ oğlum da ilk 4+5 de dayanamayıp gitmiştim kese yok sonra kese var bebek yok sonra da bebek var kalp atışı yok derken sinir stres olmuştum o yüzden tek de görmek istiyorum 🥰
Yazmelegi_ Burcak61 o zaman 7. Hafta içinde gitmeniz daha iyi bence ❤️oğlunuz kaç yaşında ilk doğum normal mi sezaryen mıydı bende ikinciyi düşünüyorum da
Burcak61 Yazmelegi_ oğlum 5 yaş 8 aylık yapın ya bende bi cesaret ettim bakayım ne olacak 💕 ilki zorunlu sezaryen 32+0 da plasenta previa totalis
Yazmelegi_ Burcak61 sağlıkla gelsin inşallah ❤️ benim kızım 19 aylik bakalım bi cesaret var deniyoruz
Yazmelegi_ Burcak61 peş peşe büyüsün diye istiyorum bu yorgunluğa alışmışken rahata alismadan yapmak istiyorum yoksa cesaret edemem 😅