Merhaba herkese. 17 gün önce yumurtlama dönemimdi değerlendirdim o günleri 3 4 günü ve bebek istediğimiz için artık korunmuyorum 2 gündür göğüslerimde hassasiyet var adetime 5 gün var ama ben aylardır düzensiz adet oluyorum 1 hafta 10 gün gecikiyordu beklenen adet tarihini baya geçiriyordum yani bu ay adetime az kala göğüs ağrısı çekince şüphelendim göğüs ağrısı bu kadar erken belli olur mu