Meltemegemenburak ben girmesini istemiyorum (sezaryan olmak istiyorum) ben eşimi beni kesilirken görsün istmem. Hele normal olsa hiç istemezdim bence hiçbir erkek eşini o halde görmemeli. Bence doğumhanenin önde ailecek heyecanlı beklemek, bebek gelince onu kucağına alıp koklamak onun için daha güzel bir hatıra olacaktır🥰